Betaling/verzending

Er kunnen artikelen besteld worden in de webshop door deze te kiezen en in het winkelmandje te deponeren. Op elk moment kan men kiezen om verder te winkelen of om af te rekenen. Zolang er niet afgerekend is kan de bestelling gewijzigd worden.

Als men voor het eerst bestelt is het beter om zich te registreren. Voordeel is dat de gegevens worden opgeslagen zodat alles sneller gaat als men een volgende keer bestelt. Ook komen de aankopen automatisch op de klantenkaart. Is men niet geregistreerd, dan kan men gewoon bestellen als ‘gast’.

De betalingen gebeuren volstrekt veilig. Er worden verschillende betaalmogelijkheden aangeboden:

  • via Bancontact / Mister Cash
  • met Visa betaalkaart

Na betaling ontvangt men steeds een bevestigingsmail.

Voor wie geregistreerd is komen de aankopen automatisch op de bestaande klantenkaart. Voor nieuwe klanten wordt een klantenkaart aangemaakt die recht geeft op een korting van 5%, na aankoop van 10 producten.

De Wael is gerechtigd een bestelling te weigeren ingevolge een ernstige tekortkoming van de Klant met betrekking tot bestellingen waarbij de Klant betrokken is.

Na ontvangst van de betaling wordt het pakket klaargemaakt en verzonden. Meestal zal dit binnen de 4 dagen thuis bezorgd worden (Nederland 6 dagen). Is het bestelde product niet voorradig dan wordt men daar via mail over geïnformeerd en kan geopteerd worden voor terugbetaling of om te wachten tot het artikel binnen komt.

Artikelen besteld via deze webwinkel worden geleverd in alle Europese landen. Voor andere bestemmingen na te vragen via e-mail.

De levering gebeurt door Bpost, waarbij kan gekozen worden voor levering thuis of op kantoor, in een afhaalpunt of via een pakjesautomaat. Standaard wordt per zending beneden de € 50 een bijdrage voor verzending gevraagd van €5 (voor België en Nederland).

Elke zichtbare beschadiging en/of kwalitatieve tekortkoming van een artikel of andere tekortkoming bij de levering, moeten door de Klant onverwijld worden gemeld aan De Wael.

Het risico wegens verlies of beschadiging gaat over op de Klant vanaf hij (of een door hem aangewezen derde partij, die niet de vervoerder is) de goederen fysiek in bezit heeft gekregen.

De geleverde artikelen blijven tot op het moment van gehele betaling door de Klant, de exclusieve eigendom van De Wael.